• La nostra acció educativa

• Treballem per donar una atenció personalitzada que atengui a les necessitats individuals i concretes de cada noi i noia que els permeti desenvolupar al màxim les seves capacitats personals.
    • Pretenem dotar els nostres alumnes d’una sòlida base de coneixements perquè, integrant-los i aplicant-los, arribin a adquirir competències que els capacitin per responsabilitzar-se de les pròpies accions, aprenguin a conviure en comunitat i s’autorrealitzin com a persones.
    • Adoptem una metodologia didàctica activa, oberta i flexible, que possibiliti l’aprendre a aprendre.
    • Eduquem en la sensibilitat artística i musical i l’adquisició de destreses físiques i habilitats manuals.
    • Projectem l’educació més enllà de l’aula fent nombroses activitats formatives i esportives que ajudin els nois i noies a obrir-se a un món de dimensions cada vegada més àmplies.
    • Preparem els nostres alumnes per continuar els seus aprenentatges en diferents Escoles Professionals, fomentant hàbits de conducta social que els permetin, en un futur, desenvolupar diferents activitats en entorns socials i laborals diversos.